reklama

Televízne vysielanie na americký spôsob

Je logické, že televízne vysielanie v Spojených štátoch amerických je rozmnitejšie ako na Slovensku. Jadro tvoria stanice ako CBS, ABC, NBC, ESPN či CNN.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

V porovnaní s našimi televíznymi stanicami Amerika ponúka oveľa väčšie množstvo športu, čo mi ako športovému fanúšikovi vyhovovalo. Football, teda americký futbal sa síce pozerať nedá, no svetlým momentom bol Super Bowl na začiatku februára. Skoro ako štátny sviatok. Nakúpili sa kuracie krídla, hot dogy a ´´oslavovalo sa´´. Super Bowl je výnimočný vďaka reklamám, ktoré sú veľmi vtipné a kreatívne, navyše niektoré sú 3D, čiže ak si zadovážite 3D okuliare ( tie papierové z kín ) máte o zážitok postarané.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Avšak Američania sú krmení aj obrovským množstvom odpadu v podobe reality shows. Tieto programy ako u nás dosahujú najvyššie sledovanosti, no je to fakt tragédia. Z tých najhorších spomeniem Survivor ( nenapadne ma názov slovenskej obdoby tohto programu, kde boli celebrity vysadené na ostrove a súperili o niekoľko miliónov korún ), Biggest Loser - v tejto šou sa ľudia pretekajú kto najviac schudne. Veľmi som sa tešil na American Idol u nás Superstar, ale bol som sklamaný. Speváci boli na oveľa vyššej úrovni ako tí na Slovensku, no také niečo ako Hviezdna rota, či vtipné moderovanie v podaní Adely a Pyca mi veľmi chýbalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo som však pozeral s obrovskou radosťou boli sitkomy. Dva a pol chlapa, Krok za krokom, Plný dom, Priatelia, Simpsonovci, či Family Guy boli v orginálnom znení perfektné a veľmi pomohli zdokonaliť moju angličtinu. Takisto večerné talkshows, niečo na štýl Jana Krausa boli super, ale to je asi tak všetko.

Určite sa pripravte, že jeden diel sitkomu bude prerušený minimálne štyrmi reklamami, z ktorých 2 stoja za to, 2 sú blbosti. Ďalšou zaujímavosťou je, že Američania nepoznajú teletext a na obyčajnú anténu naladíte cca 80 programov, prevádzkovatelia si však účtujú obrovské peniaze, čo v praxi znamená, že pod 30 dolárov s sa nezmestíte ani náhodou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tí, ktorí pravidelne čítate moje články a chcete sa dozvedieť niečo viac o živote v USA, budem veľmi rád ak sa mi ozvete na mail alebo do diskusie.

Martin Andráši

Martin Andráši

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Martin a som exchange študent v štáte Illinois, USA Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu