reklama

Takýto je rozdiel

Nachádzam sa momentálne v podniku, kde robí môj host brat, nemám, čo robiť, tak som sa rozhodol, že napíšem článok. Pôvodne som chcel napísať o prezidentských voľbách, no tento týždeň sa udialo niečo, čo nemôže zostať nepovšimnuté.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V pondelok som prišiel normálne do školy, všetko začalo tak ako má, no krátko po začatí prvej hodiny sa nám prostredníctvom rozhladu prihovoril riaditeľ Phil Morrison. Začal s gratuláciami nášmu dievčenskému volejbalovemú mužstvu, ktoré vyhralo SUPER SECTIONALS game a postúpilo tak vo svojej triede na celoštátny turnaj v Illinois. Hovorím si, super, vyhrali, gratulujem, no nejak sa ma to nedotýka, takže neriešim. No potom povedal čosi, čo obrátilo všedný deň naruby a moja nálada hneď stúpla. Takže čo vlastne povedal ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetci študenti sa v piatok nebudú učiť a majú povolené cestovať do Bloomingtonu na volejbalový zápas Unity Rockets bez toho, aby mali neospravedlnenú hodinu. To bolo ešte nič, no keď povedal, že Fan Bus je zdarma, ani som nepremýšľal a hneď som sa rozhodol. Ide sa na volejbal. Nikdy som tomuto športu neholdoval, no už som bol na zopár zápasoch doma v Tolone na mojej škole a atmosféra bola perfektná. Celkovo sa očakáva, že budú vypravené tri fan busy, čo je cca 150 študentov. Ak k tomu prirátam tých, čo sa tam plánujú dostaviť autom, vychádza mi len jedno. Okolo 300 ľudí ide podporiť 14 dievčat, ktoré celú jeseň tvrdo makali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prvú vec, na ktorú chcem teda poukázať je, že keď vezmem do úvahy, že na futbalovom zápase Artmedie - majstra Slovenskej republiky sa bolo pozrieť dvesto divákov, príde mi to smiešne. Celá škola drží pokope, čo sa na Slovensku stať nemôže ani náhodou. A posledná vec, neviem si predstaviť riaditeľa mojej školy v situácii, aby nám dával voľno na návštevu športového podujatia. Opäť som sa len presvedčil o tom, že mentálne sú Američania oveľa mladší ako my.

P.S. Cestou sem do Skatelandu, kde pracuje C.J. - môj host brat ( 8 míľ ) som videl asi 200 minibilboardov, plagátov, značiek so slovami podpory pre náš volejbalový tím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

It´s great to be a rocket !

Martin Andráši

Martin Andráši

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Martin a som exchange študent v štáte Illinois, USA Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu