reklama

Škola - kláštor alebo vzdelávací inštitút

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Posledné dni v škole vo mne umocnili pocit, že škola je už len obyčajné miesto pre mníšky, čiže miesto pre ľudí ktorí, držia hubu a krok a všetko im vyhovuje tak ako je.

Je to tak. V škole sú zakázané telefóny.Ak niekto používaním elektroniky narúša proces, beriem, ale aby ma ľudia kontrolovali každú prestávku, či nemám v ruke mobil alebo mp3ku, tak to sa mi zdá celkom choré.

Ďalej sme dostali v škole odporučenie, že došlo k úrazu a máme nosiť pevnú obuv. No prosím, na začiatku je zakázané nosiť ,,halovky´´ a teraz namiesto toho, aby škola opravila schodisko, dala papiere rodičom a tí, ktorí to podpísali, nepiramo súhlasili s tým, že ak sa stane študentovi úraz, škola za to zodpovedná nebude. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Medzi ďalšie zákazy patrí, to že sa nemôžme zdržiavať v šatni, údajne sa tam robia ohavnosti. No tak ďakujem pekne za takéto nariadenia. To už fakt skákať tak, ako pískajú.

A ako poslednú spomeniem školskú jedáleň. Vyhlasoval som sa z obeda, pretoźe som náhle ochorel a vedúca ma odbila tým, že už ma vyhlásiť nemôže, že som to mal urobiť včera. Tak vyzerá to tak, že si budem musieť kúpiť guľu na veštenie, aby som zistil, či budem chorý a stihol sa z obedu vyhlásiť.

Neviem, či je to na každej škole takto, ale čo je veľa, to je veľa a zdá sa mi, že škola sa viac stará o vzhľad či slová namiesto toho, aby plnohodnotne vzdelávala študentov. 

Martin Andráši

Martin Andráši

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Martin a som exchange študent v štáte Illinois, USA Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu