reklama

Ten humor milujem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Kedysi, keď som bol malý chodievali v telke programy ako Smiechoty, Skrytá kamera atď. Bol som zavislý na tomto druhu humoru. Dnes na ňom však nevidím nič zvláštne a čudujem sa ako sa mi mohlo niečo takéto páčiť.

Suverénom sa pre mňa stala relácia S.O.S.. Štyria skvele zohratí herci parodujú známe celebrity, či programy. Podľa mňa niet lepšieho zábavného programu na Slovensku. Niektorí ľudia vravia, že tento druh humoru je stupídny, no mne sa to zdá vždy vhodnejšie ako sa smiať na bábatku ktoré spadlo z trojkolky na betón.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napríkad takí Monsterovci. Spôsob ako ich vie Dangl a Polnišová napodobniť je graciózny. V tomto smere nepoznám lepších hercov. Smutné je, že niektorí dotyční, ktorí sú parodovaní to fakt nevedia zobrať s humorom.

Štvorku dopĺňa Pomajbo so Sklárom. Jeden v úlohe drsného čašníka, druhý svojský mafián. Opäť musím vystrúhať obrovskú poklonu.

Verím, že zostanú na obrazovkách ešte niekoľko mesiacov a budú obšťastňovať divákov na Slovaneksu svojimi vtipnými poznámkami. Úprimne im to prajem 

Martin Andráši

Martin Andráši

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Martin a som exchange študent v štáte Illinois, USA Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu