reklama

Vegetariánstvo:zachráňme prírodu alebo skôr seba ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)

Štvrtok, prázdniny, oddych. Robil som niečo na PC a popritom som si písal s jednou (mimochodom veľmi príjemnou) babou. Ani neviem ako, došlo k téme vegetariánstvo. 

Začal som uvažovať nad tým, čo ľudia chcú dosiahnuť tým, že nebudú jesť mäso. Podľa nej vlastne zabíjam zvieru na to, aby som nebol hladný.

,,Žiť sa dá aj bez mäsa,´´ napísala mi. V podstate mala pravdu. No jedno som si neodpustil.

,,Potom by si vlastne ani nemala dýchať, aby si im nebrala kyslík.´´Neviem, či táto reakcia bola vhodná, no stále mi niečo vravelo, že vegetariáni stavajú do popredia zvieratá pred ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak to s tým zachraňovaním zvierat myslia fakt vážne, nemám nič proti. Aj tak budem jesť mäso, aj tak.No je tu ďalší dôvod prečo sa (zväčša) dievčatá-ženy uchyľujú k tejto forme stravovania. Dokonalá postava. Chudnutie, ktoré sa potom kríži s anorexiou, či bulímiou.

Toto už neschvaľujem ! Mám neskutočný odpor, keď sa pozriem na nejakú vypasenú buchtu, o ktorej viem, že jej to tak vyhovuje, nič s tým nerobí a má jednu veľkú pneumatiku okolo brucha, vhodnú na kamión značky IVECO. Ale baby, ktoré to schudnutím preháňajú, netušia, že vegetariánstvo je pre nich vlastne choroba.

Verím, že na svete bude čoraz menej ľudí, ktorí budú podliehať chorobnej starostlivosti o postavu a zase na druhej starne sa poteším, keď uvidím na lúke o nejakú tú kravičku viac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 ( For Jovi :) )

Martin Andráši

Martin Andráši

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Martin a som exchange študent v štáte Illinois, USA Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu